Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Η ζωή μπροστά στον καθρέφτη…

Είμαι μόνη απέναντι από τον καθρέφτη στην τουαλέτα. Βάφομαι εδώ και ώρα, χωρίς να συνυπολογίσω πόσο χρόνο χρειάστηκα για μπάνιο. Ο καθρέφτης αλλιώς μου τα έλεγε όταν πρωτομπήκα και αλλιώς τώρα. Από τέρας σε ωραία. Η ωραία και το τέρας, δυο σε ένα. Στην ταινία θα έπαιζα και τους δυο ρόλους. Σαν φωτογραφίες πριν – μετά, από την δουλειά στην διασκέδαση. Είμαι η θεά της νύχτας, ο θηλυκός Τραβολτα. Πυρετός κάθε βράδυ. Η εργασιακή ταλαιπωρία δεν μπορεί να ανακόψει την όρεξη μου για κατάκτηση. Ο Ιούλιος Καίσαρας μπροστά μου μοιάζει με ειρηνευτική δύναμη. Οι άνδρες θα υποστούν την ίδια τους την αυθάδεια να ορέγονται όσα τους αφήνω να υποθέτουν. Αυτή η μπλούζα είναι τέλειο αγκίστρι. Ότι ακολουθεί παρακάτω απλώς ενισχύει την έκκριση τεστοστερόνης. Απλή στρατηγική, επίθεση, πίσω και σας φάγαμε. Βαθυστόχαστη, από το πέρας των αιώνων εξελιγμένη και πάντοτε επιτυχημένη. Δυστυχώς η περιφέρεια μου είναι λίγο μεγάλη. Ξαναπήρα τα κιλά που έχασα, διαφορετικά θα φορούσα το μίνι με το πίσω σκίσιμο. Με στενεύει και αυτή η φούστα. Ευτυχώς το πλαϊνό σκίσιμο είναι πιο βολικό, και ρυθμιζόμενο. Θα έχω πρόβλημα όταν κάθομαι σταυροπόδι ή μέσα στο αμάξι. Δεν πειράζει, ας δουν κάτι παραπάνω. Θα υπερσκελίσω την ποιότητα με την ποσότητα. Να θυμηθώ να μην ανέβω σε σκαμπό. Έτσι και αλλιώς δεν το κάνω ποτέ. Τονίζει τις ατέλειες, λίγες αλλά υπαρκτές.
Αφηρημένη. Ξέφυγε η γραμμή. Αυτός ο τελευταίος είναι γλυκός. Όχι σαν το προηγούμενο, που ήθελε να το παίζει μούτρο της νύχτας. Αυτά κύριε σε άλλες λιγότερο περπατημένες. Τον άτιμο πίστευε ότι με έλεγχε, ότι με είχε του χεριού του. Έταζε μεγάλες αγάπες κρατούσα μικρό καλάθι. Αγοράκι δεν βγάζω το μπούτι για να ρυθμίζεις εσύ το παιχνίδι. Οι μεγάλες αγάπες είναι για τις σαπουνόπερες. Αν πρέπει να με συνδέσεις με κάποιο στερεότυπο πάρε την πιο σέξι εξωτερική πλευρά της Μεριλυν και της Λόρεν με το ψυχολογικό υπόβαθρο της Ντίτριχ. Κατά περίσταση έχω χρησιμοποιήσει τις ίδιες βαφές μαλλιών με τις προαναφερθησασες. Τι αγάπες και κουραφέξαλα, εγώ πληγώθηκα μια φορά και φτάνει. Η πρώτη είναι η καλύτερη και το δις εξαμαρτείν ουκ γυνής σοφής. Δεν του κάθισα και έφυγε νωρίς. Ο αμέσως προηγούμενος είχε καθίσει πολύ, παρά πολύ. Μα του το έλεγα, να πω ότι δεν το είπα. Δεν είμαι εγώ για μακροχρόνιους σχεδιασμούς, ζήσε κάθε μέρα σαν την τελευταία σου.
Γενικά είμαι αντιδραστική. Ότι ζητούσαν εκείνοι, ήθελα το αντίθετο. Ποτό αυτοί, δεν πίνω εγώ. Χαρούμενοι αυτοί, σκυθρωπή εγώ. Βγαίναμε έξω για φαγητό, σε δίαιτα εγώ. Αχάριστη και μάλιστα με άξεστο τρόπο. Αλλά τους είχα προειδοποιήσει όλους. Ήθελα να έχω το πάνω χέρι στις σχέσεις μου. Κάποτε ένας κατάλαβε κάτι και μέσα στην εξομολόγηση του επικειμένου χωρισμού μας, προσπάθησε να σκιαγραφήσει τα εσώψυχα μου, αναφέροντας ότι φοβόμουν τον ίδιο μου τον εαυτό εξαρτημένο από έναν άνδρα. Φερόμουν σαν ανώριμο κοριτσάκι που θέλει αλλά δεν μπορεί, γεμάτο ανασφάλειες και εγωισμό. Ίσως υπήρχε μια δόση αλήθειας. Είχα εγωισμό τεράστιο, κάτι είχα υποψιαστεί για τις ανασφάλειες, αλλά τις υπερκέραζα με ένα βαθύ ντεκολτέ, όσο για τα υπόλοιπα … Απολαμβάνω την λεπτή εξουσία της γοητείας η οποία τονώνει την προσωπικότητα καλύτερα από την κρεμά προσώπου που ακριβοπλήρωσα τελευταία. Η προσοχή των άλλων είναι η τροφή μου, τα σχόλια τους είναι το οξυγόνο. Δεν με ενδιαφέρει τι λένε, αρκεί να μιλάνε για εμένα και προπαντός να ξεσηκώνω ακραία πάθη.
Ας φορέσω το ανεξίτηλο κραγιόν. Ξέρω ότι δεν θα κάνω τίποτε. Μου αρέσει να τους ψήνω, να τους βλέπω να προσπαθούν. Από την άλλη ας είμαι προετοιμασμένη. Το καλύτερο θύμα μου ήταν κάποιος που χρησιμοποίησα για προκάλυψη. Δεν τον καταλάβαινα. Μου φερόταν σε γενικές γραμμές καλά, αλλά κάποιες φορές που τον χρειαζόμουν δεν ήταν εκεί. Του έλεγα για τους άλλους με τους οποίους σύχναζα και αυτός εκεί. Χωρίσαμε πολύ φιλικά. Ήταν το πιο καλόβολο και πιο μυστήριο θύμα μου. Έπειτα νόμισα ότι γνώρισα τον τέλειο και την πάτησα. Έμεινα αφύλακτη από πάθος και έκανα μεγάλο λάθος. Με ήθελε για άμεση ανάλωση. Ευτυχώς το κατάλαβα γρήγορα και προσπάθησα να του ψήσω το ψάρι στα χείλη. Δυστυχώς και εκείνος ακολούθησε την ίδια τακτική. Πόσο μισώ να με πολεμούν με τα ίδια μου τα όπλα. Δεν ενέδωσα και άρχισε να με στήνει. Δυο διαδοχικοί άνδρες, ένας που υποτιμούσα και ένας που εκτιμούσα να έχουν την ίδια συμπεριφορά και εγώ να μην μπορώ να ανακαλύψω το λάθος στην τακτική μου. Να σου τα αποκαλυπτικά ρούχα, να σου τα βαθυστόχαστα και υγρά βλέμματα. Λίγο τρίψιμο των γοφών πάνω του σε πολυκόσμο μπαράκι. Τίποτε, η αποχή μεγάλωνε. Δεν διεκδικώ για τον εαυτό μου περισσότερα από ότι του αναλογούν, η στρατηγική μου είναι ολομέτωπης επίθεσης, αλλά όταν δεν μπορώ να καταλάβω τις κινήσεις του εχθρού δεν διστάζω λεπτό να σημάνω υποχώρηση. Η πονηριά δεν νικά πάντα την εξυπνάδα, αλλά δεν χρειάζεται κιόλας, υπάρχουν και αλλά θύματα.
Αυτές οι κάλτσες με αδυνατίζουν. Ελπίζω η μητέρα μου να μην καταλάβει τίποτε, τις χρειάζεται λιγότερο από εμένα. Να προσέχω μόνο να μην χάσω καμία θηλιά, γιατί θα την βρω περασμένη στον λαιμό μου. Η αλήθεια είναι ότι έλεγα πως είμαι κακιά για να μπορώ όντως να είμαι. Από την άλλη όταν ήμουν καλή μου έτρεφαν και ευγνωμοσύνη. Αυτοχαρακτηριζόμουν όπως ήθελα και μετά ζούσα ώστε να το αποδείξω. Η ειλικρίνεια μου αυτή, υστερόβουλη και κουτοπόνηρη, μου στέρησε πολλές ικανοποιήσεις, καθώς κανείς δεν ήρθε μαζί μου για τα ωραία μου τα μάτια, αλλά για όσα άφηνα να διαφαίνονται κάτω από αυτά και παρά ταύτα με άφησαν για αλλά λιμάνια πιο απάνεμα. Παρόλα αυτά ήταν και η άμυνα μου, καθότι καχύποπτη. Πάντα φυλάω έναν άσο στο μανίκι μου, κάτι που έμαθα από τον αθλητή αδερφό μου. Οι μεγάλοι μπασκετμπολίστες σκόρερ έχουν τις αγαπημένες τους θέσεις μέσα στο γήπεδο, στην επίθεση, από όπου μπορούν να εφαρμόσουν την κίνηση που ξέρουν καλύτερα και έχουν εξασκήσει. Ακόμη και στην χειρότερη τους νύχτα στο σκοράρισμα καταφεύγουν σε αυτήν την θέση, εφαρμόζοντας την χαρακτηριστική τους κίνηση και βγάζοντας τα προς το ζην κερδίζοντας αγώνες. Το ίδιο και εγώ με το ρόλο της σκληρής και σέξι για να κερδίζω τους άνδρες. Παρόλα αυτά παραδέχομαι, σε μια σπάνια στιγμή αυτοκριτικής ότι βγήκα με πολλούς αλλά συναισθηματικά δεν κατέκτησα κανέναν. Δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου, αλλά θα ήταν προτιμότερο να με ήθελαν και γι’ αυτό που είμαι. Κατά καιρούς προσπάθησα προς αυτή την κατεύθυνση, εξαπολύοντας καυστικά σχόλια εναντίον μου, που είτε αφορούσαν την εμφάνιση μου είτε τον χαρακτήρα μου. Η πρόθεση μου αυτή δεν απέδωσε τα προβλεπόμενα, αντιθέτως εισέπραξα περισσότερη περιφρόνηση από ότι η υπερφίαλη συμπεριφορά μου θα συνιστούσε.
Μια πραγματική σταρ δεν μπορεί να σταματήσει μπροστά σε πρόσκαιρα διλήμματα και προσωπικές ανασφάλειες. Ίσως να μην ξέρει πια θα έπρεπε να είναι η επόμενη κίνηση της, αλλά θα διαλέξει ενστικτωδώς μια και θα την ακολουθήσει με την σιγουριά της πριμαντόνας. Έχει έναν ρόλο να παίξει, η παράσταση βασίζεται πάνω της, το κοινό της είναι εκεί, τα φώτα αναμμένα, οι ταξιθέτες τους έχουν βολέψει όλους, ακούγεται το μουρμουρητό του πλήθους, θροΐζει η αυλαία, περιμένει τα τρία κουδουνίσματα, είναι μονόπρακτο για ένα ρόλο. Η θέα. Πόσες παραστάσεις έχω δώσει σε αυτό το ρόλο. Από μικρό, το μικρότερο παιδί, του μικρότερου αδερφού, το μόνο κορίτσι. Μεγαλωμένη στο κέντρο της προσοχής, το κέντρο του κόσμου, ήλιος με όλους τους άλλους δορυφόρους. Όταν δεν είχαν στραμμένη την προσοχή τους επάνω της φώναζε, έτρεχε, έκλαιγε, πετούσε πράγματα μέχρι να νιώσει την μάτια τους, το ενδιαφέρον τους, να ακούσει τα παραινετικά τους λόγια, εσύ μικρό και γλυκό κοριτσάκι να ξεσηκώνεις τέτοια θύελλα. Ρόλος που παίχτηκε τόσο πολύ, ρούχο που φορέθηκε τόσο πολύ, δεύτερη φύση που έγινε πρώτη. Με συμπεριφορά ταύρου εν υαλοπωλείο, με το αχό από τα ποδοβολητά ενός κοπαδιού ελεφάντων που πλησιάζει, με στερεότυπες στάσεις, με καυστικά σχόλια, με αχαλίνωτο γέλωτα, με κάθε δυνατό ανά περίσταση τρόπο λιμάρει τα δεσμά που κρατούν την προσοχή των άλλων μακριά της.
Πικρόχολες σκέψεις χαλούν την διάθεση μου και ακόμη δεν έχω βάλει την σκιά. Να θυμηθώ να βουρτσίσω αυτή την τούφα που παρέκκλινε. Ας μην τον στήσω περισσότερο από μίση ώρα, όπως την προηγούμενη φορά, να του δείξω ότι τον υπολογίζω κάπως. Γλυκό είναι αυτό το παλικάρι, αλλά όταν θέλει να φτάσει στο σκοπό του χρησιμοποιεί τα ίδια κλισέ που εκτοξεύουν όλοι τους. Άνδρες, τόσο χρήσιμοι στην φύση, τόσο άχρηστοι στην κοινωνία. Να σκεφτεί κανείς ότι αυτοί την δημιούργησαν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου