Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Ηλεκτρονική ζωή …

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς :work@verona.it
Αποστόλη Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2001, 7:18 μ.μ.
Καλησπέρα, έμεινα στο ξενοδοχείο σας τον Απρίλιο και μου είχε αρέσει ένας νεαρός υπάλληλος σας. Έμαθα ότι δουλεύει στο λογιστήριο. Πως τον λένε; Πόσο χρόνων είναι; Είναι ελεύθερος; Θα ήθελα να τον γνωρίσω. Με λένε Ιουλιετα και είμαι από την Μαντοβα. Είμαι είκοσι πέντε ετών. Περιμένω απάντηση σου. Ευχαριστώ.

Από: agapoulis@verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστόλη 31 Οκτωβρίου 2001, 9:12 π.μ.

Καλημέρα, είμαι αυτός που δουλεύει στο λογιστήριο. Με παραξενεύει που με πέτυχες σε κοινή θέα, γιατί σπάνια εμφανίζομαι στο κοινό. Είμαι τριάντα δύο χρόνων, πιο ελεύθερος είναι μόνο ο ελεύθερος καβαλάρης. Με λένε Ρωμαίο. Συνέχισε σε αυτή την διεύθυνση.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστόλη 31 Οκτωβρίου 2001, 6:27 μ.μ.

Καλησπέρα. Ευχαριστώ για την απάντηση. Θέλω να μάθω μερικά πράγματα για εσένα. Μου άρεσες από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Δεν ξέρω γιατί. Μένω στην Μαντοβα και δουλεύω σε μια διαφημιστική εταιρεία. Μου αρέσει η Βερόνα. Έρχομαι συχνά. Οδηγώ και μου αρέσουν τα ταξίδια. Έρχεσαι Μαντοβα; Είμαι και εγώ ελεύθερη. Εσύ είχες κάποιο δεσμό πρόσφατα; Πόσο καιρό; Περιμένω απάντηση, φιλιά.

Από: agapoulis@verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστόλη 1 Νοεμβρίου 2001, 7:12 π.μ.

Γεια σου ξανά, Σάββατο θα είμαι σε μία έκθεση. Κυριακή θα πάω εκδρομή σε μία λίμνη. Σε δεκαπέντε ημέρες θα έρθω στην Μαντοβα. Την επόμενη πετάω για το εξωτερικό. Σε έξι ημέρες επιστρέφω Βερόνα. Θα μείνω σε έναν φίλο μου. Τα λέμε.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστόλη 1 Νοεμβρίου 2001, 1:45 μ.μ.

Καλησπέρα από την Μαντοβα. Βλέπω ότι το πρόγραμμα σου είναι γεμάτο. Τι θα κάνεις στο εξωτερικό; Για τουρισμό ή για δουλειά; Με παρέα ή μόνος; Σε ποιο μέρος πηγαίνεις; Πια είναι τα χόμπι σου εκτός από τα ταξίδια; Σου αρέσει η δουλειά σου; Οδηγείς; Έχεις δικό σου αυτοκίνητο; Μένεις με τους γονείς σου; Σε πια περιοχή της Βερόνα μένεις; Σε πια μαγαζιά συχνάζεις; Βλέπεις σινεμά; Τρελαίνομαι για ταινίες. Φιλάκια, περιμένω απάντηση.

Από: agapoulis@ verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστολή 1 Νοεμβρίου 2001, 7:14 π.μ.

Γεια χαρά, τα e mail σου μοιάζουν με κουίζ. Θα πάρω αθλητικά στο επόμενο. Θα απαντήσω σε όλες για να γίνω εκατομμυριούχος. Έχω αυτοκίνητο. Μένω με τους δικούς μου. Μετά από χρόνια με διάφορους συγκάτοικους στις Η.Π.Α., ξαναγύρισα στους βολικότερους. Στο εξωτερικό έζησα επτά χρόνια και πηγαίνω να δω φίλους μου. Περιμένω απαντήσεις στις αντίστοιχες ερωτήσεις και από εσένα. Μένω στην δυτική Βερόνα. Βόλτες με το αυτοκίνητο κάνω πολλές. Έχω μερικές αγαπημένες διαδρομές. Ταινίες βλέπω πολλές, συνήθως σινεφιλ. Σχέση είχα πριν από καιρό όχι πια. Πηγαίνω σε διάφορα μαγαζιά, απλώς βαριέμαι τα ορθαδικα και τα ξενυχτάδικα. Περιμένω νέα σου.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστολή 2 Νοεμβρίου 2001, 12:31 μ.μ.

Συγγνώμη για τις τόσες ερωτήσεις. Απλά θέλω να μάθω κάποια πράγματα για εσένα. Έχω και εγώ δικό μου αυτοκίνητο, μένω με τους δικούς μου στην Μαντοβα. Έχω μια μεγαλύτερη αδελφή, παντρεμένη. Έχεις αδέρφια; Αγαπημένες μου διαδρομές είναι με τις φίλες μου στα Απέννινα, στο Ριμινι, όπου ήμουν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και ήταν καταπληκτικά. Φυσικά λατρεύω την Βερόνα. Κάθε φορά που έρχομαι περνάω καταπληκτικά. Σχέση είχα πριν από οκτώ μήνες περίπου. Τα είχαμε τέσσερα χρόνια και χωρίσαμε γιατί δεν πήγαινε άλλο. Μαλώναμε πολύ. Τώρα πιστεύω ότι είμαι καλύτερα χωρίς εκείνον, αν και είμαστε φίλοι. Μιλάμε αρκετά στο τηλέφωνο και λέμε τα νέα μας. Εκείνος έχει άλλη σχέση. Εγώ έχω κάνει πολλούς καινούργιους φίλους, περνάω καταπληκτικά και είμαι έτοιμη για νέα γνωριμία. Εσείς γιατί χωρίσατε; Πόσο καιρό ήσασταν μαζί; Το Σαββατοκύριακο θα πάω σε μια φίλη μου στην λίμνη της Γκαρντα. Καλά να περάσεις εκεί που θα πας. Περιμένω απάντηση σου.

Από: agapoulis@ verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστολή 2 Νοεμβρίου 2001, 5:16 μ.μ.

Γεια σου. Χωρίσαμε πριν από ένα χρόνο περίπου. Ήμασταν μαζί λίγο περισσότερο από ένα χρόνο. Τα χαλάσαμε γιατί δεν ταιριάζαμε. Αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη τουλάχιστον. Σου στέλνω μια φωτογραφία μου, λίγο παλιά είναι η αλήθεια. Θα ξέρουμε αν είμαι πράγματι αυτός για τον οποίο γράφεις. Έχω ένα αδερφό μικρότερο, παντρεμένο με ένα παιδί. Καλό Σαββατοκύριακο.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς :agapoulis@ verona.it
Αποστολή 2 Νοεμβρίου 2001, 9:51 μ.μ.

Σε ευχαριστώ για την φωτογραφία. λατρεύω τα μωρά. Πόσο μηνών είναι η ανεψιά σου; Κρίμα για την κοπέλα σου, γιατί δεν ταιριάζατε; Δεν ήσουν ερωτευμένος μαζί της; Την βλέπεις ακόμη; Που δεν ταιριάζατε; Εγώ απλά ένιωσα να τελειώνει αυτό που ένιωθα, ότι και να έκανα πια μαζί του δεν είχε έννοια. Πνιγόμουνα και όταν χωρίσαμε ένιωσα μεγάλη ανακούφιση. Τέλος πάντων, προχωράμε μπροστά. Λατρεύω την χώρα που θα πας, έχω ακούσει τα καλύτερα, αλλά δεν έχω πάει. Εγώ πήγα Πράγα και Βιέννη πέρυσι. Ήταν μαγεία. Ελπίζω να καταφέρω να έρθω στην Βερόνα πριν από το ταξίδι σου, όποτε θα τα πούμε από κοντά. Έχω ακούσει ότι έχει ανοίξει ένα καινούργιο bar – restaurant. To kombos. Θα με πας; φιλιά.

Από: agapoulis@ verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστολή 2 Νοεμβρίου 2001, 9:51 μ.μ.

Γεια σου. Το kombos είναι θερινό μαγαζί. Μπορεί να άνοιξε και χειμερινό, αλλά δεν το γνωρίζω ακόμη. Αν έρθεις κάπου θα βρούμε να πάμε. Η ανεψιά μου είναι πέντε μηνών. Η σχέση μου φαινόταν να κρατά λίγο από την αρχή. Τελικά κράτησε περισσότερο από ότι περίμενα. Δυο άνθρωποι μπορεί να είναι οι καλύτεροι χωριστά, αλλά μαζί να μην στεριώνουν. Η έκθεση ήταν η χειρότερη που έχω πάει. Μηδενικό ενδιαφέρον. Ευτυχώς κοντά είχε ωραίες καφετερίες. Η εκδρομή εξελίχθηκε σαν την μαδημένη μαργαρίτα. Θα έρθω, δεν θα έρθω. Από τέσσερις που ήμασταν στην αρχή μείναμε δυο. Τελικά πήγαμε αλλού από εκεί που ξεκινήσαμε. Στον γυρισμό είδαμε και μια ταινία. Σου στέλνω ένα συνημμένο με κάποιες σκέψεις μου για να με γνωρίσεις καλύτερα. Γεια.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς :agapoulis@ verona.it
Αποστολή 4 Νοεμβρίου 2001, 10:22 μ.μ.

Τι κανείς Ρωμαίο; Εγώ δεν πήγα πουθενά το Σαββατοκύριακο γιατί είχα ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο. Χτύπησα στα πόδια και την μέση. Πονάω λίγο. Δεν πήγα σε νοσοκομείο. Έμεινα στο κρεβάτι. Χάλια το αυτοκίνητο. Μεγάλη η ζημία. Δεν πειράζει, εγώ να είμαι καλά. Από ότι καταλαβαίνω αυτή την κοπέλα δεν την ήθελες από την αρχή και τελικώς δεν την αγάπησες. Δεν καταλαβαίνω γιατί φαινόταν να καταρρέει από την αρχή η σχέση σας και γιατί έμεινες μαζί της τόσο καιρό; Μήπως και εσύ δεν έδωσες την ευκαιρία να σου δείξει τον πραγματικό της εαυτό; Αυτή πιστεύεις ότι σε αγάπησε; Βλέπεστε καθόλου; Θα ήθελες να την ξαναδείς και να μιλήσετε; Έχετε χωρίσει εδώ και παρά πολύ καιρό. Μήπως και εκείνη έχει αποκτήσει καινούργιες εμπειρίες και έχει αλλάξει σαν άνθρωπος; Όλοι αξίζουν μιας δεύτερης ευκαιρίας, εσύ το πιστεύεις; Δυστυχώς αυτό για μένα δεν μπορεί να γίνει γιατί ο φίλος μου έχει άλλη και είμαι καλύτερα χωρίς αυτόν. Μου έκανε κακό. Είσαι έτοιμος για οικογένεια; Ποια είναι η γνώμη σου για τον γάμο; Τις σημειώσεις σου δεν πρόλαβα να τις διαβάσω όλες. Ποια είναι η Κίρκη που αναφέρεις στις σημειώσεις σου; Θα έπρεπε να ζηλεύω; Ανυπομονώ να σε γνωρίσω από κοντά. Αν έρθω στην Βερόνα θα μείνω στο ξενοδοχείο ή έχεις καμία καλή εκδρομή να προτείνεις; Περιμένω νέα σου. Μέχρι τότε σε φιλώ.

Από: agapoulis@ verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστολή 5 Νοεμβρίου 2001, 3:36 μ.μ.

Γεια σου Ιουλιετα. Περαστικά. Όταν την γλιτώνεις πάντα σκέφτεσαι τις λαμαρίνες. Τράκαραν και άλλοι μαζί σου; Σήμερα είχε τρακάρισμα στο αντίθετο ρεύμα και εδώ. Ελπίζω από όλα αυτά να έχεις τις λιγότερες συνέπειες. Την τελευταία σχέση μου θα την περιγράψω με άλλο τρόπο. Είχα τελειώσει από το εξωτερικό και το Στράτο. Προσπαθούσα να προσαρμοστώ στην νέα μου καθημερινότητα και να βρω δουλειά. Είχα παραμελήσει τις σχέσεις μου με τις γυναίκες. Όταν τακτοποιήθηκαν τα πράγματα τα έφτιαξα με την δεύτερη γυναίκα που μου την έπεσε. Με την πρώτη ήταν μια άλλη ιστορία, που δεν κατέληξε σε σχέση. Δεν την αγάπησα, αλλά τη σεβάστηκα, όπως κάνω με όλους. Αυτή πιθανότατα με αγαπούσε. Είναι ένας από τους λόγους που κράτησε όσο κράτησε η σχέση μας, αλλά σε αυτά τα πράγματα χρειάζονται δυο. Όπως και στην ερώτηση σου σχετικά με τον γάμο. Δεν το σκέφτομαι γιατί δεν υπάρχει αντικείμενο προς σκέψη. Δογματικά δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά. Η Κίρκη είναι σαν αδελφή μου. Είμαστε κολλητοί φίλοι. Έχουμε ένα πρόγραμμα μηνυμάτων ανάμεσα μας στο γραφείο. Οι σκέψεις αυτές άρχισαν σαν μήνυμα προς εκείνη. Οι εκδρομές και τα ξενοδοχεία είναι το μόνο εύκολο για εμένα. Έλα και βλέπουμε.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστολή 6 Νοεμβρίου 2001, 9:36 μ.μ.

Καλησπέρα από την βροχερή Μαντοβα. Τώρα είμαι καλύτερα. Πονάω λιγότερο. Μαζί μου τράκαρε και η καλύτερη μου φίλη. Ποιος είναι ο καλύτερος σου φίλος; Κάνετε παρέα; Τι κανείς; Πως πάει η δουλειά. σου; Εμείς τρέχουμε. Το ξενοδοχείο έχει κόσμο; Ποιος είναι ο αγαπημένος σου τραγουδιστής; Ακούς μουσική; Αγαπημένος μου είναι ο Eros, σου αρέσει; Έμαθα ότι θα τραγουδήσει στην Αρένα της Βερόνα, είναι αλήθεια; Θα σου πω οριστικά αν θα έρθω αύριο. Έχω αγωνιά αν θα σου αρέσω. φιλιά.

Από: agapoulis@ verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστολή 6 Νοεμβρίου 2001, 11:06 μ.μ.

Γεια σου. Συγγνώμη αν όσα γράψω σήμερα δεν βγάζουν και πολύ νόημα. Αύριο όταν θα είμαι νηφάλιος θα είναι καλύτερα. Ακούω μουσική. Είναι ένα από τα χόμπι μου μαζί με τα στερεοφωνικά. Kombos υπάρχει και χειμερινό δίπλα στο καλοκαιρινό. Από δουλειά έχουμε για δυο τρεις ακόμη. Δεν ξέρω αν μου αρέσεις αφού δεν έχω την παραμικρή άποψη για το πώς είσαι. Αυτό εν μέρει μου αρέσει. Περισσότερο με ανησυχεί ότι δεν μου αρέσω εγώ. Αυτό είναι η αλήθεια με κάνει κάπως καχύποπτο. Κατά τα αλλά οι απορίες θα λυθούν κατά την συνάντηση μας. Αν θέλεις στείλε φωτογραφία. Τις δικές μου απορίες τις κρατώ για την συνάντηση μας.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστολή 6 Νοεμβρίου 2001, 11:28 μ.μ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Μου αρέσει αυτός ο τρόπος επικοινωνίας γιατί είχα την ευκαιρία να μάθω πράγματα τα οποία δεν τα κατάλαβα ένα χρόνο που ήμουνα μαζί σου. Τώρα σου έχω λύσει όλες τις απορίες.

Από: agapoulis@ verona.it
Προς : kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Αποστολή 7 Νοεμβρίου 2001, 7:09 μ.μ.

Γεια σου Ιουλιετα. Δώσε μια δεύτερη ευκαιρία… Αν την αγαπούσες… Μήπως πρέπει να ζηλεύω… Πόσες φορές τα άκουσα όλα αυτά; Είναι πιο εύκολο να με ξεχάσεις αν με μισήσεις. Παίξε αυτό το ρόλο.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστολή 7 Νοεμβρίου 2001, 2:02 μ.μ.

Γεια σου. Δεν σε μίσησα ποτέ. Ούτε πρόκειται. Άλλωστε δεν μου έκανες κάτι. Απλά πάντα είχα την περιέργεια να μάθω για ποιο λόγο μου φέρθηκες έτσι και αν ήταν αλήθεια αυτά που έμαθα και άκουσα για εσένα από τους καλούς σου φίλους. Πραγματικά έμαθα την αλήθεια. Αυτό που με λυπεί είναι ότι έχασα έναν ολόκληρο χρόνο από την ζωή μου. Καταπονήθηκα σωματικά και ψυχικά. Δεν πειράζει έμαθα ποιος πραγματικά ήταν ο Ρωμαίος. Δεν με νοιάζει πια, έτσι και αλλιώς είμαι αλλού εδώ και παρά πολύ καιρό. Είμαι πολύ καλά, η δουλειά μου καταπληκτικά, έχω ένα σωρό καινούργιους φίλους, τριγυρνάω συνεχεία. Εσένα σε βλέπω στα ίδια, όπως ακριβώς σε άφησα, δεν άλλαξες καθόλου. Κρίμα. Ελπίζω να βρεις κάποτε κάποιον άνθρωπο να ενδιαφερθεί πραγματικά για εσένα, αν και δεν το νομίζω έτσι όπως είσαι. Έχασες κανένα κιλό; Χασέ θα σου κάνει καλό. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.

Από: kentro ypologiston. kentro ypologiston@eureka.com
Προς : agapoulis@ verona.it
Αποστολή Delete, εις τους αιώνες των αιώνων αμήν.

Αγαπητή Ιουλιετα. Το τελευταίο e mail σου με συγκίνησε βαθύτατα. Επέτρεψε μου να σου δώσω ορισμένες συμβουλές για επόμενη χρήση παρομοίου τεχνάσματος. Μην αποστέλλεις ερωτικά e mail στην δουλειά. κάποιου. Μην το κανείς από διεύθυνση με όνομα τύπου kentro_ypologiston. Μην κανείς συνεχείς ερωτήσεις, ειδικότερα προσωπικές από την αρχή. Μην αναφέρεις ότι λατρεύεις την Βερόνα όταν κατάγεσαι από την Μαντοβα. Μην αναφέρεις τόσο πολύ ότι λατρεύεις μια πόλη, γιατί υπονοείται ότι είχες γκόμενο σε αυτή. Μην αναφέρεις τόσες φορές την λέξη ΕΓΩ. Μην χρησιμοποιείς φράσεις που σε προδίδουν, όπως αυτές που ανέφερα στο προηγούμενο γράμμα. Μην χρησιμοποιείς συνεχεία την λέξη καταπληκτικά, διότι συμπεραίνει κανείς ότι κάτι δεν πάει καλά. Μην χρησιμοποιείς καταστάσεις εξιδανικευμένες για να περιγράψεις σκηνές πάθους, όπως ότι έμεινες φίλη με τον πρώην που είχε ήδη συνάψει σχέση. Μην είσαι ανυπόμονη, όπως όταν αποζητάς συνεχεία να με συναντήσεις. Ο περισσότερος κόσμος γράφει e mail ή «συχνάζει» σε chat room για να συναντήσει τον άλλο του εαυτό, όχι τον έρωτα της ζωής του. Μην χρησιμοποιείς μετάθεση δικών σου αναγκών σε τρίτα πρόσωπα, όπως δώσε μια δεύτερη ευκαιρία. Μην χρησιμοποιείς τρίτα πρόσωπα για να προσδώσεις κύρος στην άποψη σου, την αποδυναμώνεις και φανερώνεις τις ανασφάλειες σου. Μην αναφέρεις τα πράγματα που σου αρέσουν, όπως ο Eros. Μην γράφεις αντικρουόμενες φράσεις, όπως ότι λυπάσαι για το χρόνο που έχασες και ευχαριστείς εμένα για τον δικό μου. Μην δίνεις παραινέσεις και ευχολόγια. Να διερευνάς καχύποπτα τυχόν φράσεις που φαίνονται να σε ωθούν προς συγκεκριμένη συναισθηματική κατεύθυνση, διότι μπορεί να κρύβουν παγίδες, όπως η αναφορά των λόγων για τους οποίους ενέδωσα στην σχέση μας. Η ασυμφωνία χαρακτήρων φαίνεται και από την ερμηνεία που έδωσες στην φράση του τελευταίου e mail σχετικά με το μίσος. Τέλος χρόνου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου