Προς ενημέρωση των ένοικων σας παραθέτουμε τα κάτωθι:
-Σχεδιάγραμμα οπού φαίνονται οι θέσεις στάθμευσης εντος και έκτος πυλωτής. Με κίτρινο χρώμα έχει επισημανθεί θέση στάθμευσης που δεν είχε διευθετηθεί συμβολαιογραφικά, δεν είχε προβλεφτεί ως τέτοια, παρ’ όλα αυτά εθιμοτυπικά λειτούργει ως τέτοια. Σας επισημαίνουμε ότι ενέχετε ο κίνδυνος στην θέση αυτή το αυτοκίνητο σας να υποστεί αλλοίωση χρώματος από απόνερα με απορρυπαντικό. Έκτος τούτου δεν έχει παρατηρηθεί κάτι άλλο, ούτε έχει εκφραστεί αντίθετη άποψη.
-Αντίγραφο σελίδας συμβολαίου πώλησης διαμερίσματος της οικοδομής, οπού αναγράφεται ο αριθμός των θέσεων που έχουν προβλεφτεί εκ κατασκευής και έχουν πουληθεί ως εξακολούθημα αυτού. Επτά (7) θέσεις στάθμευσης για επτά (7) διαμερίσματα.
- Επειδή το πρόβλημα παρατηρείται στον χώρο της πυλωτής σας παραθέτουμε τα έξης:
Ford Focus, διαστάσεις 4,337mX1.839m=7.98m2
Audi TT, διαστάσεις 4,178mX1.842m=7.70m2
Honda Jazz, διαστάσεις 3,830mX1.675m=6.42m2
Honda Civic, διαστάσεις 4,490mX1.750m=7.86m2
Nissan X-Trail, διαστάσεις 4,630mX1.785m=8.27m2
Όπως εύκολα παρατηρείτε από τις διαστάσεις των αυτοκίνητων, οι οποίες είναι ενδεικτικές, καθότι αναφέρονται στα τρέχοντα στην αγορά μοντέλα και όχι κατά ανάγκη στο δικό σας, δύσκολα προκύπτει χώρος για δεύτερο αυτοκίνητο στον χώρο ιδιοκτησίας σας ο όποιος είναι περίπου δώδεκα τ.μ. (12 m2 ). Το δεύτερο όχημα που θα παρισφουσε επ’ αυτού θα έπρεπε να κυμαίνετε σε εμβαδό από 3,73 m2 έως 5,58 m2 . Χωρίς να λαμβάνεται υπόψη η ανάγκη ελιγμών για το παρκάρισμα. Τα συμπεράσματα προφανή.
Ο χώρος παρκινγκ ιδιοκτησίας σας θα έπρεπε να επαρκεί και για το άνοιγμα των θυρών. Σας εφιστούμε την προσοχή επ’ αυτού, διότι το ένα σημάδι που προκαλείτε είναι ένα τυχαίο γεγονός, το δεύτερο είναι σύμπτωση, το τρίτο είναι ανικανότητα, το τέταρτο είναι κοινωνική αναλγησία, το πέμπτο χαρακτηρίζεται από βωμολοχία. Μετά από την έκτη φορά έχετε ξεφύγει από την θεωρία του Δαρβίνου… Υπάρχει αυτό το είδος στην πολυκατοικία.
Ο χώρος ιδιοκτησίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί εκ μέρους με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμείται. Παρόλα αυτά δεν επιτρέπονται πολεοδομικές μεταβολές άνευ νόμιμης αδείας.
Ανακεφαλαιώνοντας οι θέσεις στάθμευσης είναι σαν τον ατομικό τάφο. Χωράει ένας και σε περιορισμένο χώρο. Όποιος επιθυμεί οικογενειακό τάφο να τον αγοράσει. Εάν επιθυμείτε να τεθεί ο χώρος στάθμευσης που πρόεκυψε εθιμοτυπικά, σημειωμένος με κίτρινο χρώμα στο σχέδιο σε εκ περιτροπής χρήση ανά μήνα από έναν από τους ένοικους κάθε φόρα (για δεύτερο αυτοκίνητο), σημειώστε την προτίμηση σας στον πινάκα που ακλουθεί.
ΧΧΧΧΙΔΗΣ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
ΧΧΧΧΧΝΙΔΗΣ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
ΧΧΧΤΙΔΗΣ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
ΧΧΧΧΖΙΔΗΣ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
ΧΧΧΧΧΑΚΗΣ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
ΧΧΧΧΛΗΣ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
ΧΧΧΧΧΟΥΛΟΥ ΝΑΙ____ ΟΧΙ___ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ___
Υποσημείωση: Οι ανακοινώσεις δεν έχουν προσωπικό χαρακτήρα. Οι παραβάσεις έχουν διότι γίνονται προσωπικά. Μην ενοχλείτε για να πείτε εννοείς εμένα. Εκτελώ προσωρινά χρέη διαχειριστή και όχι του Ιησού. Η αυτοκριτική διασώζει από τις άβολες καταστάσεις. Αυτό που προσπαθούμε να καταστεί προφανές στις ανακοινώσεις είναι η παράβαση. Η απόφαση είναι δική σας. Οι συστάσεις γίνονται γραπτώς για να μην υπάρχουν αμφιβολίες. Το «Δεν κατάλαβα» αποκτά άλλο νόημα όταν αναφέρετε σε προφορική συνομιλία και άλλο όταν άφορα γραπτή ανακοίνωση. Η επανειλημμένη απουσία πολλών εκ των ένοικων στις συνελεύσεις και το ανούσιο αποτέλεσμα αυτών καθιστά τις ανακοινώσεις τον μονό πρόσφορο τρόπο συνεννόησης. Εφ’ έξης πράξτε κατά συνείδηση.
Υποσημείωση 2: Εάν πιστεύετε ότι όλα αυτά είναι θέμα οδηγικης ικανότητας ευθαρσώς σας αναφέρω ότι είμαι ανίκανος οδηγός. Επίσης είμαι τεμπέλης.
Ευχαριστώ
Ο Διαχειριστής
Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου